Kızlar bebeğime yanlışlıkla kendi kullandığım d vitamininden verdim kendim 1 damla kullanıyorum bebeğimin ki 3 damla kendi kullandığımdan 3 damla vermiş oldum ilk kez böyle bi şey oldu bir şey olur mu lütfen bir şey söyleyin pazar diye doktora da ulaşamadım