balbebekannesi913_ kızım pek elbise giymeyi sevmiyo alt üst takım alıyorum genelde , bu sene sahilde fotoğraf çekimi yapacağımız için sade bir beyaz elbise ve bez ayakkabılardan alıcam . Bu bayram çok hevesliyim tokaları vs alındı normal ayakkabısını bugün alıcaz, bende elimden geldiğince tam takım alamaya çalışıyorum kıyafet ve ayakkabısını