Deletedmom_289 Kızlar ben 13 yaşından beri bacaklarımı ve koltuk altımı ağda ile alıyorum şimdi bacak ve koltuk altındaki tüyler baya bir azaldı her 5-6 ayda bir ağda yapıyorum tek tük çıkıyor. Ama bikini bölgesine ağdaya dayanamadım evlenmeden önce yapıyordum. Hamile kalınca bıraktım şimdi tekrar dan orayı ağda ile almaya başladım çok ağrıdı ve kılların kökü batık oldu. Lazer için birkaç yerle konuşayım diye düşünüyorum sonra bir arkadaşımla konuştuk o dedi ki ben gittim tüm vücut 1 yıl bile olmadan geri geldi bikini bölgesi o kadar para da verdim verdiğim para boşa gitti dedi. Araştırdım biraz ve tekrar dan kıllanma oluyor mu kızlar kimi yerde oluyor yazıyor. Sadece bikini bölgesine 5 bin TL istedi 7 seansa biraz fazla değil mi. İlk defa yaptıracam eğer kıllanma olursa hiç gitmemeyim.
bitboylum Deletedmom_289 bu çok iyi bir yer olunca çıkmıyor ben bekarken bşr yere gittim evet azaldı ama bitmedi teyzem ve kuzenim ise başka bir yere gitti 5. Seansta neredeyse hiç kalmamıştı. Kuzenim esmer olmasına rağmen kalın kılları olmasına rağmen neredeyse bitti benim ise hala çıkıyor ve o firmaya asla hakkımı helal etmiyorum
alikaspain Deletedmom_289 ben neredeyse tüm lazer aletlerini girdim 7 seansta biteceğini düşünmüyorum azalma olur sadece. Şuan son kalan kıllarım icin bikini bölgesine üst kısmına igneli lazer gitmeye çalışıyorum acısı o kadar feci ki bitirebilir miyim bilmiyorum bence bi yerden başlayın azalması bile kardır
esmnrr Deletedmom_289 kişiden kişiye değişiyor benim de sadece genitalde çıktı annem ve kız kardeşimle aynı anda gittik onlarda hiç yokmuş mesela aynı cihaz aynı yer . E bide hamileyken kendim aldım eskiye döndüm bende tek genital sordum 7.5 dedi
octaviablakee Herkesin farklı oluyor. Kullanılan makine, cilt tipi, kıl yapısı,uygulama sıklığı vs.. benim tamamen bitti sonra da çıkmadı
beraninanne Güzellik merkezinde değil de hastanede falan doktorların yaptığı iyi cihazlarla yapılan geri çıkmıyor. Yani bence 5bin bile az geldi bana onlar çıkıyor genelde. Biraz daha verip iyi bir yerde yaparsanız çıkmaz. Bi cihaz vardı adını tam hatırlamıyorum alexandr mı neydi o iyiydi eskiden de şimdi tabi daha güzel cihazlar çıkmıştır
yorgunargindarginmomy Ben de gitmiştim koltuk altı yari yarıya azaldı tüyler bikini bölgesininde Üst kısmında tek tük çıkıyor diğer kısımları hemen hemen eskisi gibi. Bacak bölgesini zaten epilasyon cihazim var onunla hallediyorum . Hamile olduğum için biraktirmistim lazeri bir 6 seans daha gidenilseydim bitirdi tamamen .