Kızım 14 aylık önceden böyle bişi yoktu ama son bir aydır kapı zilinden telefonun çalmasından hatta sessizdeyken telefonun titreşiminden bile korkuyor. Hemen ağlamaya bağırmaya başlıyo ve kucağıma gelip sarılıyor ama çok korkuyor her hali belli ediyor korkusunun büyüklüğünü neden böyle oldu anlamadım yaşayan var mı napabilirim 😞😞