Arkadaşlar ben namaza yeni basladim insallahta birakmadan devam ederim ama birşey sormak istiyorum dini bilgisi yüksek kişiler vardır burada mutlaka bugün regl oldum orucum bozulmuş oluyor biliyorum ama ben yinede bugünlük tutacağım ama namaz için tamamen bitmesinimi beklemem gerekiyor yoksa üç günden sonrası ozre girmiyormu öyle birşey duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum aydınlatırsanız sevinirim