kızlar 6.5 yaş oğlum ve 3 yas kızım var kızımı suprız şekilde öğrendim cocuk düşünmüyorduk farklı doğum kontrol hapları kullandım en son yaz kullanıyodum adeti mi az getiriyo diye bıraktım sonrasında eşim geri çekilme ile affınıza sığınarak yazıyorum korunuyordu yani bende hep bi ikilem kalıyordu dün gece yine ikilemde kaldım eşim eminim dedi ama ben emin olamadım hap aldım içtim 3 saat sonrasında bana tavır aldı bu durumu ona güzellikle nasıl anlatabilirim birde tekrar yazz doğum kontrol hapı kullanmaya baslamalimiyim doğum kontrol hapı+geri çekilme yeterli mi sizce korunmak icin