yigitisko
Henüz yoksa biraz daha bekleyebilirsiniz.
Tamamen sıvı başlarsanız ilerde hiçbir şekilde katı verememe ihtimaliniz yüksek.
Doktor böyle önermiş sonra pütürlü yiyemiyo dediğinizde hiçbir şey yapamicak.
Öğürme , öksürme , kusma tamamen normal zaten.
( bu arada sırtına vurma yanlış bir müdehale daha çok iter , öksürmesine izin verip beklemek gerekiyor , Allah korusun tam tıkanma olmadıkça bir şey yapmayın )