Merhaba bebeğim 1 ay 25 günlük gaz sorunumuz var normalde ama 2 3 gündür oğlumun uykusu pek kalmadı uykusundan resmen cıyaklıyarak uyanıyor gaz çıkarmaya uğraşıyorum ama gazı da yok gece uykusuna yatırana kadar çok fazla çaba harcıyorum kesiyormuşlar gibi sürekli ağlıyor neden olabilir