Kuzenim almıştı çocukken, doktor ilaç verdi düzeldi ama tavsiyem ilaç kullanmamanız olur
Erkek çocuğuydu o, ve şuan güvenlik olamıyor uzmanlığa yazıldı o da çıkmadı
Hepsi diyor ki geçmişte ilaç kullanmışsın alamayız.
O yüzden onu düşünerek ilaçsız tedavi yöntemi kullanın derim😊
Umarım geçici Bi süreç olur sizin için