Herkese merhaba. Bebeğimde süt alerjisi var. 1 yasında suan yumurta beyazını yeni verdim ama sanki miktarı arttıkça kaka sayısı arttı ve biraz mukuslandı. Biraz da gürültülü gaz cıkarıyor. Henüz 1 yaş aşısını olmadı. Bu durumda aşı yapılır mı acaba az miktar verirken bir şey yoktu