2 haftadır o kadar huzursuz ki dentinox tetagil anlık etki ediyor, karanfil zeytinyağı karışımını da gün içinde çok zorlarsa veriyorum ama o hiç fayda etmiyor gibi . Çok keyifsiz ya sürekli ağlama hali eli kulaklarında çok üzülüyorum ve beni de yoruyor başka önerebileceğiniz yöntem var mı