erkekbebekan çok geçmiş olsun, ilk kızımda yaşamıştık biz de. Ventolin ve cortair kullanmıştık, öksürük en son geçen şey oluyor, çocuk iyileştikten sonra da biraz daha devam ediyor.
Kullandığınız ilaçlar çok iyi geliyor ama, sizinki de iyileşecektir🙏