Kızlar selam tavsiyelerinize ihtiyacım var 🥲
1 haftadır çok yoğun şekilde dişim ağrıyordu doktora gittim kanal tedavi olan dişim iltihaplanmış doktor antibiyotik kullanıp çekilmesi gerekiyor dedi ama 1 aylık bebeğim var napacağım bilmiyorum dişimde çok ağrıyor bu günlük antibiyotik alıp sütümü 2 saat sonra sağıp çöpe attım o sırada buzluktaki sütümü içirdim ama öyle olursa meme reddi yapar diye korkuyorum