Merhaba sevgili anneler,
Bebeğime ek gıdaya başladım 12 gün sonra kabızlık ortaya çıktı 5 gün kaka yapamadı doktor kontrolünde fitil kullandım o şekilde yaptı. Ek gıdasında armut ve kayısı kullanıyorum ama tekrar devam ediyor ıkınıyor yapamıyor.
Bu durumu yaşayan var mıdır var ise nasıl yol izlediniz ?