Kızım tam 2 yaşında . Tuvaleti geldiğinde haber veriyor ama tuvalete oturmak istemiyor. Tuvalet üstüne ona uygun aparat aldım ama oturmadı ağladı. rahat edemedi yüksekte kaldı herhalde korktu diye düşündüm. Sonra lazımlık aldım . Ona da oturmadı. Kakası geliyor bana haber veriyor anne yapıcam kaka diye. hadi gel tuvalete gidelim diyorum . kıyamet kopuyor ama nasıl çığlık atıyor bir görseniz kapıdan geçen onu boğazlıyorum sanar . Güzelce anlatıyorum bak artık tuvalete gideceğiz. biz de gidiyoruz tuvalete yapıyoruz . ama yok yani. Her şeye fikri var . Aslında tam vakti . Hatta 3 4 ay öncesinde bile vaktiydi ama o zamanda çok diretti bende erteledim ama şimdi daha fena oldu . Deneyimli anneler ne dersiniz bu işe ?