Kızlar hayırlı ramazanlar ben 6 ay önce dogum yaptm dogumdan sonra 2 kere adet gordum ama şöyle anlatiyim yaklasik 15 gün önce adet oldum bitti ama adet dışında kahverengi lekelenmeler oldu siyah falan yani dogumdan dolayi olabilir diye düşündüm bide ben kordon bağlattim ondan olabilir mi birde tekrar gelirse oruçluyken oruca engel olurmu bozar mı adet değil bu leke sadece