Arkadaşlar ben yıllar önce bir yöntem keşfettim.Dr. ozan tuncer amerikada eşiyle keşfediyor bu yöntemi.Diyet yok, spor yok istediğinizi yiyorsunuz ama önemli olan noktalar var.Bebekken hepimizin acıkma ve doyma sinyalleri vardı ama sonrasında gerek tabağında kalmasın anlayışından gerekse ilerde yaptığımız diyetlerden bu sinyal bozuldu.Artik kaçırmayım bi daha bulamam mantığıyla canım istiyor mantigiyla yemeye başladık ama bu biraz irade ile mükemmel bir çözüm buldular.2018 yılından beri bunu uyguluyorum ve kilo alip verme durumum durdu buna ek olarak istediğimi de yiyorum kısıtlamasız sizde düşünürseniz size de destek olmak isterim malum doğumdan sonra herkes kiloları verme derdinde