yasek Merhaba arkadaşlar , bebeğimin kıyafetlerini ilk aldığımda yıkadım ütüledim yorganlar dahi buharla bi güzel ütüledim , şimdi 6 aylık oldu artık kıyafetlerini ütülemiyorum çok da hassas alışmasın diyorum . Siz ütülüyor musunuz?
asilazmazbalkokmaz yasek Ütülenmesi gereken kıyafetlerini ütülüyorum. Onun dışında hayır. En sevmediğim iş ütüdür ama çoğu kıyafeti ütüsüz giyemiyoruz alışkanlıktan gözüme kırışık geliyor.
nurbelonuc yasek merhaba, valla ben de ilk altı ay ütüledim bir daha da ütülemedim çünkü çok zor geldi🤦🏻♀️😂
yasek asilazmazbalkokmaz ama henüz bebek zaten sürekli yatıyor o yüzden genelde pijama tarzı şeyler giydiriyorum onları da ütülemiyorum
asilazmazbalkokmaz yasek O tarz kıyafetlerini bende ütülemedim ütülemiyorum. Dışarı çıkarken giydiği normal kıyafetleri ütülüyorum. Of bizim evde sweatshirt falan ütüleniyor ya durumu öyle diyeyim. Fena alışkanlık. Kırışık geliyor gözüme diye. 🤦🏼♀️
nursemaayter yasek ben sadece hastane çantası hazirlandiginda utulemistim vaktim hiç bı zaman utulemeye yetmemisti
Always-be-happy_Always-smile nursemaayter valla bende öyle çok gerekmedikçe ütü yapmıyorum evde ütünün varlığını unuttum diyebilirim 🤣🤣
esmnrr yasek bende 5. Ayda falan bıraktım kurutmadan çıkartıp direkt katlıyorum . Dışarıya çıkarken ütülüyorum evde zıbın pijama zaten
egelsenkonuss yasek ilk çocuğumun 1 sene boyunca her üstünü ütüledim ikincinin sadece hastane için kıyafetleri ütülendi 😂 kurutmada kuruyor diye çok da takmıyorum
CilekliKedy yasek ayrı deterjanla yıkamak dışında hiçbirşey yapmıyorum ütüyü de ilk kıyafetlerine yapmıştım o kadar hiç sevmem ki zaten o kadar vaktim de olmaz kızım sağolsun 😂
demolishman Bende ilk 6 ayın içindeyim 5 aylık oldu kurutmaya da atmıyorum normal kuruyor 😆haftalık da toplu ütü yapıyorum öyle azken yapmak istemiyorum alışınca da çok sert geliyo ütü biraz kırıyormus gibi bakalım
seyma0661 yasek 6 ay iy dayanmışsınız valla ben annem gidene kadar ütülettim sonrasi yok akdjxkgk zaten çok kusan bebekti yazık oluyordu emeklerime. Şimdi sadece gerekli olanları ütülüyorum anında kırışıyor ama olsun. Kurutmaya atıyorum sadece
yasek seyma0661 yok 6 ay boyunca hep yapmadım başta dediğim gibi herşeyi özendim sonrasında ara ara yaptım , şimdi de dışarı kıyafetleri ve yeni aldığım kıyafetleri ütülüyorum