ezgiii12490 38+2 de doğurdum ben. Doktorum bu çocuğu 38+3 yapmam demişti 30. Haftam da tanıştığımızda dediği gibi de yaptı çünkü son zamanlar şekerim yüksek doz insülinlere rağmen çok yükseliyordu. En azından doğurtayım gözümüzün önünde olsun dışarısı daha güvenli onun için demişti.