kmsl1 Kizlar kızım büyük tuvaletini yapamıyor iki yaşında hastaneye de gitik iki kere lavman yaptılar nafile gene çıkamıyor ne ypim lütfen beni bilgindirin
eylemm35 kmsl1 benım oglum 4 yasında 1.5 yasından berı bu sorunu yasıyorduk doktorun verdıklerı hıc fayda etmedı en son gastroenterolojı bolumune gıttım bu sorunlara bakıyormus X diet diye bir surup verdı ıkı ay kullandık bınlerce kez sukurler olsun cocugum ıyılestı 3 aydır kabızlık sorunumuz gıttı takvıye olarakta probıyotık aldm arada ondn verıyorum sızde bu bolume goturun bı doktora danısın
dvaasl kmsl1 inek sütü vermeyin bilmiyorum yaparmı ama dr lar önermiyor genelde dulcosoft şurup iyi geldi benimkide yapamıyordu dr önermişti tabi dr muza sorun dozunu ayarlasın kabızlık deyip geçmemek lazım
amansallagitsin kmsl1 inek sutu vs kesin abur cubur makarna pilav hamur işleri kesin tam bı ay. Bı ay sebze et tavuk yesin.. her gün kefir için her gün bı çay kaşığı hindistan cevizi yağı verin. Bol sıvı almasını sağlayın. Faydasni goruceksns
ticktack eylemm35 merhaba benımde oglum ek gıdadan beri kabiz hic bise fayda etmedi bizede dulcosoft başlarda ediyodu onaşuan fayda etmiyor. Merak ettigim şey bu şurubu sadece 2 ay kullanıp bıraktınız mı? Yani o 2 aysan sonra tamamen düzeldimi kabızlıgı ve bir tanı koydu mu doktor şu yüzden kabız vs diye
aydinmumine Armut suyu ve püresi, kayısı hoşafı, mürdüm eriği, incir, yulaf ezmesi, zeytinyağlı kabak çorbası kabızlığa iyi gelir. Kolalı, kakaolu gıdalar ile kuruyemiş, süt ve süt ürünleri rahatsızlık süresince çocuğa verilmemelidir. Bunları denediniz mi
eylemm35 ticktack bızde kullandık o suruptan hıc fayda etmedı evet ıkı ay kullandık ve tamamen sorun kalktı cocuk kabızlıktan dolayı tuvalete bıle yapmıyordu bez ıstıyodu perısan oluyordu yapana kadar artık kendı gıdıyor tuvalete rahatca yapıyor bagırsak tembellıgı olmus cocukta test yaptı çölyak testı fılanda yaptı test sonucları hepsı temızdı bagırsak tembellıgı oldugu ıcın cocuk kabız oluyormus yanı dahada ılerlemeden gıdın sızde zaman gectıkce daha kotu oluyor cunku ne kadar erken tedavı o kadar ıyı bızede sans eserı acılde bır hemsıre onerdı gttık yoksa hıc bır doktor yonlendırmemıstı senelerce cocugum bosuna ezıyet cekmıs
ticktack eylemm35 14 aylık bizimkide gidecegiz insallah ama ilacin bu tembelligi tamamen geciriyo olması cok ilginc ins bizede faydası olur bakalım cok sagolun
eylemm35 ticktack bıze fayda ettı ınsallah senın yavrunda sıfa bulur daha basındasınız sızın daha cabuk ıyılesır ınsallah ama ılacı kafanıza gore alıp kullanmayın sakın gıdın doktor ne dıcek bakın ona gore bu ılacıda soyleyn uygun gorurse ztn verır sızede