zcn01 sana bunu kim söyledi bilmiyorum ama hipp anne sütüne en yakın mamadır. İçinde de nişasta yoktur. Hatta içinde nişasta olmadığı için ne kadar çalkalarsan çalkala köpürmez. Bu yüzden de gaz yapmaz. Size instagramda bir sayfa önereyim. “mühendisinoğlu” bu sayfada bebek ürünleri ve kaliteleri en ince detayına kadar inceleniyor. Oradaki mama karşılaştırmalarına bi göz atın derim. Zira orada da en iyi mamanın hipp olduğu söyleniyor. Sadece Hipp’in 3 numarasının içinde nişasta varmış ama oda 2019 yılı itibariyle laktoza dönecek. Tadı diğer mamalar gibi şekerli değildir. Boş kilo yapmaz. Bebeğiniz başlarda hemen alışamayabilir belki ama değiştirmek yerine alıştırmanızı öneririm.