Biz sabaha kadar her yarım saate bir kalkıyorduk bende kullandım ve hiç faydasını görmedim sadece ilk uykuya geçerken yardımcı sonrasına etkisi yok sabaha kadar da verilmez o yüzden etkisini göremedim verdiğim paraya acıdım. Tabi yine de denemek isterseniz kendiniz bilirsiniz. Dr lar pek önermiyor hangi de a gittiysem kullanma dedi aile hekimimle konuşmuştum kullanma taraftarı değiliz ama temiz içerikli kullanmak isterseniz kullanabilirsiniz demişti