Merhaba anneler 💐
Oğlum 18 ayını doldurdu 19undan gün aldı. Emziği mi önce bıraktırsam sizce yoksa emzirmeyi mi ? Emzirmeyi 21-22 aylık arası bıraktırmayı düşünüyorum ama ikisini aynı anda yapmak istemiyorum. Şimdiler de emziği bıraktırsam hiç hazır değilim çünkü çok tatlı oluyor ve sakinleşiyor. Gün içerisinde kendi alıp takıyor seviyor yani alıştı bide çok uykuya öyle dalıyor falan. Kırmadan güvenini sarsmadan yapmak istiyorum gibi gibi kafamda deli sorular 😵💫🥹