ayse_70 Kızkar bebeğim 45 günlük doymuyor. Galıba sürekli aglıyo emmek istiyor ne yapmalıyım Mama vermelimiyim?
gg3848 ayse_70 doktorunuza sorun mutlaka kilosu iyiyse çişli bez sayısı yeterliyse boşuna mama başlamayın
elvinsmommy Atak haftasında olabilir. Bebekler sütun artması için de daha fazla emmeye çalışıyorlar. Daha fazla uyaran, büyüme, güven ihtiyacı vs. Günlük 4-5-6 çişli bezi varsa doyuyor demektir. Mamayı gerekmedikçe vermeyin derim.