bebikomomyy mavili_kelebek 25-30 tane çıkıyor ben biraz küçük yapıyorum pişerken kabarıyor ve kişi başı 2 tane olarak tabakta daha güzel duruyo. Daha büyük yaparsanız 20-25 tane çıkar
mavili_kelebek bebikomomyy tamamdır teşekkürler çarşambaya misafirim var benimde aklımdaydı. Bu tarifle yapayım bende o zaman . Aynen iki tane küçük daha güzel durur şerbeti çektikçe büyüyor sonuçta