amnehmza ben de öyle her şeyi mikrop gibi görmeye başladım önceden okbli birini anlamadım ama şimdi çok hak veriyorum. Büyük olan maalesef halen gidiyor okula çünkü kıyamıyorum sınıfları 10 kişi, okulu çok seviyorum diyor. Markette falan bi çiçek görsün alalım öğretmenime götürücem diyor. Çok kez konuştum okula biraz gitmeyelim diyorum ağlıyor maalesef. 2 ayda 2 kez rsv geçirdi küçük olan. Büyük çocuğumu zaten okuldan geldiği gibi üstünü değiştirip banyo yaptırıyorum ama yine içim rahat değil. Küçük çocuğum ilerde bu yakalandığı hastalıktan dolayı ciğerlerinde hasar kalır mı, çok antibiyotik kullandı bağışıklığı düşük olur mu diye en ince şeyi düşünüyorum saçlarım şu 2 ayda beyazladı. Evi önce süpürüyorum sonra halıları kaldırıyorum sonra tekrar dysonla süpürüp buhar makinesiyle yerleri siliyorum en son halıyı açıp ihlas temizlik robotuyla halı ve koltukları süpürüyorum valla kendi e ticaret mağazam vardı trendyolda onu bile dondurdum. Temizliği ve bebeğin bakımını aksatırım diye. Psikolojim kayık 🤣