3.5 yaşında hafta ici yarım gün kreşe gidiyo öğlen uykusu yapmadıgı icin eve gelir gelmez cok uykusu oluyo 8 e kadar bi sekilde idare ediyorm sonra kendisi koltukta uyuyakalıyo hafta sonuda öğlen cok uykusu geldiyse dayanamayp uyuyakalır yoksa ben gel uzanalm derim öyle uyur(uyumazsa cok mızmız oluyo zehir ediyo günü bize) aksamda kendi uyumazsa yine yanına uzanırım koltukta o da uyur