Benim bebeğim 7 buçuk aylıktı hala kundak yapıyordum gecenin bi yarısı elini kolunu çıkarıp emziğini ağzından çıkarıyordu ayakta sallıyordum bir gun bursaya kayinvalideme gittik her gittiğimde uykusu bozulurdu nasil olsa uyumuyor diyip kundaktan açtım 1 hafta öyle uyumayı öğrendi daha sonra geceleri her uyanmasinda emzirip yerine bırakıyordum eğer sallanmak isterse ayağıma almak yerine poposunu sallamaya başladım eve geldikten sonra direk yattığımız odanın yanına yer yatağı yaptım orda uyutmaya başladım beşiğini kaldırdım p günden sonra asla ayağıma almadım her uyanmasinda poposunu sallayıp ninni söyledim ve o şekilde uykuya geçti ilk hafta mükemmeldi fakat sonra kriz başladı aşırı ağladı ama ben yinede ayağıma almadım yaklaşık 15 gun sonra tamamen sallanmayı unuttu sonra uyku saatlerini takip ettim uykuya geçmeden 15 dk falan önce yatağına bırakıp odadan çıktım baya oyalandı ne zaman mizildansa yanına gittim uzandım saçlarıyla oynadım ninni söyledim poposuna vurdum beline vurdum yavaş yavaş tabi bu şekilde uyumaya devam etti bu şekilde uyuması beni asla rahatsız etmiyor bebek bu tabikide uyanacak bazen destek istiyecek bazen ağlayacak biz bile gecenin Bi yarısı bi yerden düşer gibi oluyoruz ve uykumuz kaçıyor bebeklerde öyle uykusu kaçacak uyumayacak ağlayacak o yüzden istikrarlı olmak cok önemli bugün ilk defa gündüz uykusunu desteksiz yaptı emziğini verdim odadan çıktım baktım hiç sesi gelmiyor geri odaya gidince uyuduğunu gördüm uyku eğitimlerini cok araştırdım cok para istediler denedimde ama hiç biri benim bebeğime uygun değildi odadan çıkıp saatlerce ağlamasına asla musade etmedim iyikide etmedim biraz uzun oldu ama denemek isterseniz bu yolu deneyin sonra para karşılığı satın alın