tsf ay benimde şuan başımda öyle bi dert var 4,5 aylık bebeğim var normalde 21 günde olurdum doğumdan sonra 1,5 ayı buldu adet olmam 3. Adet olacağım 10 gün geçti öğlen sadece pembe leke geldi daha bir şey yok sarı akıntı devam ediyor az önce test yaptım tek çizgi ilk defa böyle bir şe oldu anlayamadım