Benim kızım 38+4′te 47 cm ve 2910 gr doğdu, 4. Ay kontrolünde 64 cm ve 6500 gr ulaştı. Her bebeğin gelişimi kendi doğrusunda seyrediyor gerçekten. Doktorumuz persentilin çok altında veya üstünde kalmadıkça hiçbir sorun olmadığını defalarca söyledi bize☺️ bebişinizi sağlıkla büyütün🙏🏼🧿🤍 persentil için ise child metrics uygulamasında bilgilerinizi girip “neyzi” seçeneğine bakmanızı öneririm.