incimk aslında kendisi yemesi bir noktada güzel bir şey büyüdükçe bunun ne kadar iyi olduğunu göreceksiniz o yüzden müdahale etmeyin benim kızım da genelde ben yedirdiğimde yemiyor kendisi yiyor hala döküyor çok güzel yiyemiyor ama önemsemiyorum yedığı kadar yiyor