Yazdıklarınızın hepsi olabilecek şeyler . Anne olduktan sonra desteksizlik bi kadını ruhen ve bedenen en çok yıpratan şey. Ama şu yazdığınız tembellik başka bir şey değil . Yani uykunuzdan feragat edin 10 dk bir duş alın çıkın . Kaş bıyık halledemiyorsanız bile bi duş alın . Parfüme gerek yok . Üzerinizin kokusu kusmuk değildir , sizin duş almamanızdan kaynaklanan kokudur diye düşünüyorum maalesef