Esdoel cemre_34 6 saat sonra yürümeye başlayınca hastane de yan yatmaya başladım 2 sezaryen oldum 2 çocuğumu da yorgunluktan yatark emzirdim hep hastanede
Zeynept Ne zaman kendini hazır hissedersen yan yattıktan sonra sırt üstü dönerken ağrı oluyordu ama tam gününü hatırlamıyorum
Emirasaf_e cemre_34 haftasina kadr ben yatmadim haftasi olunca cok fazla donmeden yattim tamamen yüklenmedim kendime 1 ay oldu cok sukur suan hic bisy yok ara sira hafif agrilar oluyo o kdr
FnurGokcan cemre_34 ben eve geldiğim gibi karnımı tuta tuta dönüp yatıyordum canım,zor olsa da yastık desteğiyle gayet güzel uyuyordum😊