yagizmom_ bade0101 Sezaryen doğum ve normal arasında muayene farkı yok bildiğim kadarıyla benim doktorum 5 günlükken ve 40. Gün kontrolüne çağırmıştı sonrasında da 6. Ayda tekrar gelirsin demişti
minnakanneyim bade0101 40 günüm dolunca çağırmıştı bide yanlış hatırlamıyorsam ilk hafta gitmiştim galiba
bade0101 minnakanneyim anladım bana taburcu olurken kimse birsey demedi 15 gün oldu benimde pazartesi kendim randevu aldım giderim bi