02ada gaz bebek hızlı büyüdüğü için oluyor. Bebeğiniz 4 kg doğdu diyelim, ilk ayda 1 kg aldığını varsayalım bu doğum kilosunun %25. Siz 60 kg olduğunuzu düşünelim %25 oranda kilo alırsanız ayda 15 kg yapar. Bir ayda 15 kg olmak için tükettiğiniz gıdanın miktarını düşünsek zaten gaz yaparsınız. O yüzden ilk 3-4 ay hızı kilo aldığı için gaz sorunu var. 5-6 ayda yavaşladığı için gaz sorunu ortalıktan kendiliğinden kalkıyor.