Kızlar, benim bebeğim 2 gündür memeyi ağzına bile almadan, dudağına değdiği an çıkartıp istemiyor. Sadece dün gece uyumadan önce alışkanlıkla 2 dakika ağzına alıp uyudu bıraktı. Bugün asla ama asla emmedi. Normalde her zaman uykuya memeyle geçer onu bile yapmadı. Ek gıda veriyorum 3 ana öğün şeklinde, istedikçede meme veriyordum ancak hiç istemedi. bu durum daha önce başına gelen var mı? Şoktayım kendi kendine memeyi bıraktı galiba. 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum çok üzgünüm. 4.ay atağında aynı şekilde emziği bırakmıştı ne yaptıysak tutturamadık en az farklı farklı 20 emzik denedik almadı. Şimdi sizce memeye de mi aynısını yapar?