Kızlar bebeğimin öğlen 12 ay aşılarını yaptırdık 1 sağ bacak 2 sol bacak toplam 3 aşı. Eve geldikten sonra calpol verdim doktor ateş yapar dedi çünkü sonra uyudu 2 saat falan. Uykudan uyanınca normaldi. Çorbasını içirdim, 1 saat falan oynadı yerde yuvarlandı. Sonra Birden ağlamaya başladı karnında gaz var gibi göbeğini şişiriyordu kucağımda biraz sakinleştirmeye çalıştım sakinleşmedi babası kucağımdan almasıyla bebeğimin kusması bir oldu baya bir kustu halıya. Sonra bitmek bilmeyen ağlama krizleri. İftarı bile yaptırmadı bize neredeyse 1 saat boyunca ağladı. Su bile içmedi. Sonra kucağımda gezdirirken uyuya kaldı. Mecbur yatırdım yerine. Sorum şu bu yaşadıklarımız aşıdan mı aynı şeyleri yada benzer şeyleri yaşayan var mı? Calpolun etkisi geçince bacakları mı acımaya başladı? Başka hastalığı yoktu çünkü hatta yeni iyileşti nezle olmuştu