kelebekm merhaba benım oğlumda 4 aylıkken 10 12 gün cıvarı beslenmeyı red ettı bıberon almıyordu zar zor alıyordu anladıgım kadarıyla atak donemı çünkü sonra bırgun kendılıgınden duzeldı. Hatta 5 ıncı aydayız gırdık gırelı 10 gündür yıne aynıydı bıberonu almıyordu red edıyordu bugün bır kaç kırılma anı yasadık yavaş yavaş alacak gıbı… Sanırım bu da 23.hafta atagıydı… Olabılıyor yanı düzelecektir yeterkı sız ısrar edıp zorlayıp daha da sogutmayın…