ozgecankosar Merhaba anneler . Bebeğim alkış yapıyor , bay bay yapıyor . Ama parmakla gösterme yok yani her yere parmağıyla dokunuyor ama bana parmakla gösterme yapmıyor normal mi kaçıncı ayda kesin bunu yapmaya başlar .
saremomm_ ozgecankosar 12 ay 20 günlük bebeğim daha yeni yeni gösteriyor gitmek istediği yeri ,almak istediğini gösteriyor
ozgecankosar saremomm_ benim bebeğimde , 4-5 kez yani saydım özellikle 2-3 gündür göstermeye başladı demek ki 13. Aya doğru tam oturur mu gösterme işi ?
aysesenerr @ozgecankosar bende bunu düşünüyorum bir kaç gündür, yeni yeni parmağını kullanmaya başladı ama ben yapınca yapıyor sadece kendisi birşeyi göstermiyor, henüz taklit aşamasında şuan, 12 ay 10 günlük
ozgecankosar aysesenerr baya araştırdım 15. Aya kadar normalmiş aslında yapmaması ama insanda panik oluyor
alpaslanmom_ ozgecankosar yaşına girecek bizdede yok doktorumuz 18.aya kadar normal dedi endişelenmeyin 🙏🏼
ozgecankosar alpaslanmom_ ya teşekkür ederim ben 15. Aya kadar sanıyordum , ya benim bebeğim aşırı kıpırdak yani istediği şeyi tırmanıp alıyor hiç işaret etmeye gerek duymuyor sanırım ondan am artık ulaşamıycağı yerlere koyucam ki yapmayo daha fazla denesin parmağı 🙏🏻
alpaslanmom_ ozgecankosar yok yok merak etmeyin bizimkide öyle hep eliyle gösteriyor parmak yok burnum nerde dediğimde bile eliyle burnumu tutar bunu doktora sordum doktor 18.aya kadar işaretde yürümemede gayet normal dedi
ozgecankosar alpaslanmom_ alpaslanmom_ iyi çok sevindim bizimki herşeye parmakla dokunuyor aslında sadece işaret etmek yok umarım hepimizinkiler bi anda yapar
alpaslanmom_ ozgecankosar insallah canım benimkide öyle burnum nerde derim elini nuruma getirir mesela ama işaret parmağını kullanmaz 😀
gnsgkce ozgecankosar benim kız 11 ayda göstermeye başladı ama kıyaslama yapmayın bence normal her çocuk farklıdır bana göre 🙏
ozgecankosar gnsgkce kıyaslama yapmıyorumda parmağın önemi çok fazla ama şimdi yavaş yavaş istediği şeyleri gösteriyor normalde herşeye parmakla dokunup yemeklere kitaba yüzüme yani heryere ama uzatıp göstermşyordu yeni yeni böyle çok sevdiği yiyecekleri gösteriyor vermem için zamanla gelişirmiş doktor öyle söyledii umarım bekliyorum 🙏🏻