Arkadaşlar merhaba oğlum 3 ay 15 günlük oldu ama 10 gündür hep bi mızmız hâller sadece kucakta susuyor çoğunda orda bile ağlıyor mırıldanıyor sütüm bana göre var ama bebeğime mi yetmiyor acaba idrar sayısına ve aldigi kiloya bakıyorlar onlarda normal bunlar düzgün gittiği halde süt yeterli olmayan oldu mu hiç