tazeanneeex
🤣Normaldir bnde geciktim 2 kere test yaptım negatif çıktı 10 gün geçince doktora gittim her şey normal çıktı mevsimsel olabilir dedi adet gelmesi için hap verdi tam 2 ay sonra adet olmuştum. Hayatımda ilk defa bu kadar gecikme yaşadım 5 gün bana göre çok normal elbet gelir🙂