arkadaşlar merhaba herkese ben normalde böyle çaylara ilaçlara inanmayan karşı olan biriyim ama 2 senedir 63 kiloyum 1 gram inmiyorum takıldı kilom diyetede çok uymuyorum ama çokta yemiyorum Bu ilaç L arjitin yani yağ yakıcı içeriyor böyle şeyler deneyen varmı şu direnç kilom kırılsın istiyorum çok diyet yapmaya spor yapmaya vaktim olmuyor 3 tane küçük çocuğum var çok yoruluyorum bunu deneyen var mı aranızda