Kizlar bebeğimin bağırsakları doğduğundan beri hassas kabızlığa çok yatkın. İki üç hafta önce girişimim olmuştu daha doğrusu ananesinin avokado vermişti bir çay kaşığı so rasinda bir iki meyve püresi vermiştik iki hafta flaan çektik kabizlik zor zor azar azar yapiyodu pribiyotikle duzelmisti dün sadece elmayı yalatayim bakayım dedim ve bugün yine basladi gaz kabizlik sorunu ,elmayı yalatmak bile böyle sıkıntı yaratır mı