busra5734 Arkadaşlar merhaba 23 gün önce doğum yaptım bir göğsüm çok küçük ve yumuşak sanki süt yokmuş gibi zaten emerken de yutkunma refleksi çok oluşmıyor Sütüm kesildi mi şimdi benim yoksa geri gelebiliyor mu var mı benzer durumu yaşayanınız