KahveliVera emirefemom bende yaparım evde çok kezzetli olur hazır yufkadan Soğan biberleri sote yapıyorum istediğiniz baharatlarıda ekleyebilirsiniz soğuduktan sonra kıymayı ekleyip karıştırıp yufkaya uzunlamasına seriyorum rulo yapıp kesip fırına veriyorum tencerede salça az yağ suyu kaynattıktan sonra beyti pişmeye yakın çıkarıp üzerine döküyorum bir daha 4-5 dk fırına veriyorum çıkınca üzerine yoğurt of mükemmel oluyor
minniks Gamzelikiz_34 emziriyomuydun ? Ben emzirmeme ragmen ilkinde 4. Ayda iknci kızımda 3. Ayda regl olmaya basladım
minniks Gamzelikiz_34 emzirdigimden dolayımı artık bilmiyorum bende pek agrı olmuyo bekarken cocuk yokken falan agrıdan acillik oluyodum dogumdan sonra agrım azaldı diyebilirim
piyanistbanabirak Gamzelikiz_34 biraz karışık ama yazayım 😁 Makarna,cacık, bulgur pilavı, patates yemeği,kola , turşu,fıstıklı bekleme tatlı olarak
cilginhatun2 Gamzelikiz_34 bugün karşı dairedeki komşum iftara davet etti onda olacağım 😍😍 bugunlük yemek derdim yok