Minikkurbagam Kızlar dün 2.ay aşılarını yaptırdık. Gün boyu hiç ateşi çıkmadı gecede çıkmadı ama gece inanılmaz husursuzdu ve gazı çok fazlaydı. Bu aşılar gazı tetikliyor mu ya gece uykusu fena değildi dünden sonra berbat oldu resmen
mehtap7506 Minikkurbagam benim kızım da biraz ishal gibi oldu gaz da çıkaramadı o gün evet ertesi gün çıkardı. Hatta aynı şekilde ateşi de yukselmedi. Ama uykusunu bozmadı daha çok uyudu huzursuzluktan.
canmanayvesuyu Minikkurbagam gaz yapacağını düşünmüyorum ama huzursuzluk yapar tabi gaz üstüne denk gelmiştir
defnedilej Minikkurbagam malesef huzusuzluk,ağrı ,bölgesel hassasiyet falan yapabiliyor.iki ay aşıları kızımda da yapmıştı.calpol verin gaz ilacını da ihmal etmeyin.
lavinikooo Minikkurbagam Minikkurbagam bir şey dicem iğne yapıldıktan sonra bisiklet hareketi vs yapılabilir mi
hilalll2 Bende 15 gün önce yaptırdım da huzursuzluk vardı ama gaz dikkatimi çekmedi hiç hatırlamıyorum
Minikkurbagam hilalll2 benim gazda denk geldi sanırım gece sabaha uyuyamadık bu gece de öyle olur diye korkuyorum
forumgurmesi Biz de ateşte gaz da yapmadı sadece hafif huzursuzluğu vardı, uykudan çığlık atarak uyandı bir kaç kez.
Minikkurbagam mehtap7506 bizde de hafif ishal oldu ateşte olmadı ama hiç uyumadı resmen dünden beri inşallah bu gece de böyle olmaz