mom97X Kızlar dudak kalemi sürdüğünüzde daha mı dolgun görünüyor dudaklar ? Ben hiç kullanmadım, direk ruju sürüyorum Aslında dudaklarım ince, acaba kalemle kalın durur mu ? Ya da denediğiniz başka yöntemler var mı ?
beniyiyimanne mom97X emily dudak kalemlerini kullanıyorum memnunum evet daha dolgun ve güzel duruyor. Geçenlerde %70 indirimlerinde tanesi 30 tlye düşmüştü stok yaptım😍
Niyesordunbucevabi mom97X Ben hiç ruj kullanmam genelde dudak kalemi kullanırım senelerdir. Daha doğal duruyor çünkü 😌
bianneo mom97X ben kullanıyorum. Yıllardır Farmasi kullanırım dudağıma çerçeve yaparım. Daha düzgün duruyor bence. Alışkanlık yani o olmadan ruj süremem. Hatta bazen sadece kalem sürerim.
bianneo mom97X 203 numarayı kullanıyorum çerçeve yapıp dudak içine doğru dağıtıyorum. O numara her tonda rujla oluyor bence. Tabi güncel numarası değişti mi bilmiyorum da ben alalı yıllar oldu. Kremsi güzel bir yapısı var kayıyor dudakta baya memnunum ama sizin neden olmadı acaba
namkoll mom97X Hafif içe doğru kalemle çerçeveleleyip nemlendirici sürünce çok doğal ve güzel oluyor bu şekilde dene
Asyaveannesi04 mom97X Mac’in dudak kalemlerini kullanıyorum iyice nemlendirip dudak kalemi sonra rujumu sürüyorum harika duruyor
mom97X bianneo benimki çok ince kalemlerden ondan mı yapamadım acaba bilmiyorum beceremiyorum sanırım
mom97X namkoll dudak kalemlerinin incecik kalem ve kalınca büyük uçlu olanları var, benimli incecik kalemden olduğu için mi olmadı acaba