Beceriklianne benim bebeğimede enfeksiyon kapmış karnında grip yada idrar yolu enfeksiuonu geçirdiysen ondan dolayı bulaşmıştır dediler ben doğuma giderken griptim 5 gün yatış dediler ben kabul etmemiştim bebeğimi yanımdan ayırmam diye bize bi oda verdiler orda bebeğimle kaldık 6 saatte bir gelip damardan antibiyotik veriyorlardı 2 gün kaldık hastanede 3. Gün doktor evimiz yakın diye izinli gönderdi eve ilaç saatlerinde gidip ilacını alıp geri geliyorduk