Cubukkrakerim merhaba 1 hafta olmuş yazali yinede yazmak.istedim oğlumda 1 aya yakın mukuslu kaka oldu çok şükür kan falan yoktu acil poliklinikler derken kaç kere bez götürdüm sürekli bakıldı testler yapıldı çok şükür birşey çıkmadı ama 1 aya yakın devam etti probiyotik verdiler onu kullandık ilk ishalle başladığı için mide enfeksiynu olmuştur çocuk ilk başta dediler sonrasindada atamadı mi bilmiyrm çok zor duzelmisyi durmadan yapıyordu tuvaletini şimdide 1 haftadır yine vardı probiyotige geri başladım düzeldi çok şükür tahlil aldılar mi