27 aylik kizim 1 ay oldu tuvalet egitimine baslayalı once çişi ogrendi 1. hafta surekli kacirma oldu 2.hafta cisini ogrendi artik tuvalete yapiyordu 3.haftada kakasini ogrendi onuda tuvalete yapiyor ama gel gelelim kakayı ogrenince cisi bozuldu ben soylersem tuvalete gidiyor bazen cis icin gitmek istemiyor oturdugu halde yapmiyor kalkinca altina kaciriyor gayet iyidi cisini de kakasini da soylerdi ama simdi cis bozuldu resmen altina yapip soyluyor cis yaptim diye tam delirmelik ne yapmam gerek bilmiyorum ya bi akıl verin